Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
aklımdan geçenler..

10 Aralık 2011 Cumartesi

where is my mind..

where is my mind..dünyanın en güzel şarkılarındandır.. placebo'ya ait olduğu sanılan, placebo'nun -eh işte- coverladığı, ama orginalinin pixies'e ait olduğu bi parça.. müthiştir. alıp götüren şarkılardandır. saçlarımı bugün yeniden sapsarı yapmıştım. ancak resimdeki gibi yapmayı o kadar isterdim ki.. eternal sunshine of the spotless mind filminde clementine'in saçı da bu renk oluyordu filmin çeşitli yerlerinde..
ps: bu aralar bi git geller içindeyim. bazen içim kıpır kıpır ..bazen de ölü deniz gibi dalgasız..bi anlam veremiyorum.. bigün belki mavi saçlı kendi fotoğrafımla merhaba derim:)

3 yorum:

  1. bu parça hangimizi alıp götürmüyor ki.. çok başarılı bir seçim.. üzerine çok fazla yazı yazılmış ve daha nice yazılara gebe.. seçiminden dolayı kutluyorum arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. mavi saçla çıksan karşımıza en şaşırmayacak kişi benim,öperim :)

    YanıtlaSil
  3. edacım hatırlarım msn günlerinde senin infonda bu yazardı. bu post u sana ithaf ediyorum o halde:):)

    YanıtlaSil