Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
aklımdan geçenler..

27 Mayıs 2011 Cuma

ayşem..


Benim prenses bir dostum var....dünyalar tatlısı.. ben onu ayşem diye sever, ayşem diye seslenirim.  kendisi onu çok sevenlerin kendisine ayşegül diye hitabettiğini söyleyip dursada. o benim ayşem. olduğu gibi, şefaf kalpli bi dost o. onu değiştirmem. oda beni değiştirmez. beni yargılamaz, destek olur, dik durmamı sağlar. ona sahip olduğum için kendimi (inanın latife değil) şanslı kabul ediyorum. minik ince elleri 5 yıl önce kalbime tutunan dostumu çok  çok seviyorum, kalbimin en güzide köşesinin devremülk sahibisi...seni çok seviyorum..

2 yorum:

  1. tutunduğum deli gönlünü bırakmamak üzere, delilik yemini ettim :)insan böyle dostlukları belli zamandan sonra zor elde ediyo,kıymetini bilin aa deli dostları :) güzel prensesime benimde mesajlarım vardı http://adimaysesoyadimgul.blogspot.com/2011/05/galbimin-bir-numaras.htm

    YanıtlaSil
  2. çok güzel anlatmışsınız birbirinizi.. bayıldım.. hep dost kalın..

    YanıtlaSil